13 Mayıs 2017 Cumartesi

Filiz Nurullah..

Günün olayı...
Akşam Optimum Avm'ye gittim
Vişne çürüğü sayılabilecek bir şapka aldım.
Biliyorsunuz...
En büyük tutkum şapka...
Bir milyarım olsa, yarısını şapkaya, yarısını huniye yatırırım.
Yarın giyeceğim tişörtün rengine uygun diye aldım..
Güle güle kullanayım tabi..
Dönüşte uzun süre 542 no.lu ve sitenin tam kapısında duran otobüsü bekledim..
Bindim..
Kartımı makineye okuttum...
65 yaş üstü dedi..Rezil etti beni..
Oturulacak yer yok. Hayli kalabalık..
O kalabalıkta 1.50 boylarında, en az 90 kilo çeker bir ince adam, iki ayağıyla iki ayağımın üstüne çıktı..
Nasır var..Canımın acısından
- Hey nalını mı düşürdün diye bağırdım...
Milleti bir gülme tuttu, tarifi imkansız..
Adam hiç sesini çıkarmadı..Bu defa ben çok üzüldüm..
Ayıp ettim, çok özür dilerim..Acısından ayağım söyledi, benim dilimi kullandı dedim..
Hiç bir şey anlamadığına da eminim..
Millet hababam kahkaha atıyor..
Acı bir fren sesiyle, birbirimize girdik..
Şoför arkaya bağırdı
-Yapma abi, senin yüzünden kaza yapıyordum...
Gülmekten ölüyordum dedi.
Allah'ını seversen nerede ineceksin diye sordu..
Gelen durakta rica edeyim dedim.
Allah'ım sana şükürler olsun diye bağırdı..
Kapının otomatiğine bastı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder