13 Mayıs 2017 Cumartesi

Referandum sabahı..

Ula ne sitede yaşıyorum
Üst katta hakim
Sol yanımda savcı
Alt katta avukat..
Yönetim Kılıç Ali zihniyetinde..
Düşmüşüm istiklal mahkemesinin kucağına haberim geç olmuş..
Hayriye Teyze, Kapıcı Yakup olmasa...Kendimi zindanda sanacğım.
Sabahın köründe, bir elinde seçim kağıdı bir elinde akıllı telefon, bankta oturuyor Hayriye Teyze...Pembe rujunu yine sürmüş...Oğlunu bekliyor. O gelip götürecek...
Belki de kaderimiz onun ellerinde...Bilinmez..
Şimdi de uzaktan Şefkat'i boşayan Sevgi Hanım göründü..Bu arada olan Şefkat'e oldu. Kavga falan etmiştik ama..İyilik sever bir adamdı...Nasıl koşmuştu Hayriye Teyzeye yardıma..Neler almıştık birlikte marketten...Gözünü hiç kırpmamıştı.. Bonkör adamdı doğrusu...
Yönetim tam kadro oy kullanmaya gidiyor..Hepsi takım elbiseli ve kıravatlı..
Tanımayan birileri, başbakanla görüşecek İtalyan Heyeti sanırlar..
Kaldırımlarda kırmızı halı tek eksikleri..
Aşağıdan'' Ergun Bey, sen gelmiyor musun'' diye bağırıyorlar..
''Biraz gayret ederseniz gelecem '' diyorum..Anlayanlar kahkahayla gülüyorlar...
Gürültüye savcı bey çıkıyor balkona.. Elinde bir bloknot, bir de kalem...
Günaydın diyorum..Kerhen günaydın diyor..
Senin ne mal olduğunu biliyorum der gibi bir bakış atıyor.. Kısa bir süre duruyor balkonda. İçeri giriyor..
Yönetimin tüm itirazlarına rağmen balkonumu büyük bir suntayla ikiye bölmüşüm..Sol taraf bana, sağ taraf kuşlara ait..Özgürce yaşıyorlar orada.. Sevişiyorlar.. Yavru ve yumurta hiç eksik olmuyor yuvalarında..Sırayla üstüne oturuyorlar yumurtaların..
Yönetim koku yapar diye onları atmamı istiyor her yıl. Ben direniyorum. ''Yavrular var, onlar bi büyüsün, gerisi kolay ''diyorum..Daha onlar uçmaya yeni yeni başlarken, yenilerini üretiyor kuşlar..Bu kadar sevişmeye az bile diyorum..
Bu kalabalık ve seslerden kuşlar tedirgin oluyor...Kanat çırpıyorlar devamlı...
İşte tam şu anda Hayriye Teyzenin oğlu geliyor arabasıyla..
Sevgi Hanımı da alıyorlar yanlarına...Oy kullanmaya gidiyorlar..
Ses kesiliyor sitede..
Sükunet başlıyor..
Bilgisayarıma dönüyorum. Bunları yazmak için..
Kuşların tarafından yine aşk cıvıltıları sarıyor ortalığı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder